Ct12345 bezdende olabilir kremdende olabilir. Bebeğim 2 aylıkken bu tarz pütürler çıkmıştı ama kırmızı degildi. Daha cok küçük sivilceler gibiydi. Doktor dedi ki kullandığın pişik kreminden olur ince bir tabaka sür ve her bez değişiminde sürme dedi. Sonra doktorun dediğini yapınca geçti. Ama siz yinede bi bebegin takibini yapan doktora bi danışın.