Merhabalar bizim 40 ımız çıktı şükür atlattık zorlu süreci. Benim bir sorum olacak bebişim başını tutamıyor normal mi sizinkiler de durum nedir. Yüz üstü yatırınca kaldırıyor fakat sırt üstü yatınca bedeninden kaldırmaya çalıştıklarında başı geride kalıyor. Doktorum bu normal olmadığını söyledi 😔sizcede erken değil mi telaşlanıyorum…