Öncelikle sorum sadece mamayla beslenen bebeklerin annelerine, kızım bugün 3 aylık oldu nerdeyse 15 günlükten beri 90 ml mama yapıyorum çok nadir 120 bitirdiği oluyor genelde kalıyor 2-2 buçuk saatte bir beslenmek istiyor sizler kaç cc veriyorsunuz ve kaç saatte bir ?