ysmntrnn ben Solomon baby var yenidoğan aparatıda var içinde fakat ilk üç ay kullanmak istemedim önerilmiyor zaten bebek çok salık oluyor 3 aydan sonra kullanmaya başladım oturmasını beklemeyin bence çok geç olur. Mesela aşılara 3 aydan sonra kanguruda gittim geldim evime yakın zaten ne bebek arabası ne normal araçla uğraşmadım daha pratik. Aynı şekilde markete gittiğimde iki poşetle ağırda olsa taşıyabiliyorum hala öyle 1 yaşına girecek bir ay sonra kızım.