Kızlar bebeğim 56 günlük, sadece anne sütü alıyor geçen gün 6 gün kakasını yapamadı bu sürede baya ağlamalı geçiyordu. Doktoru gliserin fitil verdi ve 6. Günü fitili vermek istemesemde rahatlasın diye verdim. Bunun üstüne 4. Gün akşamı kendisi kakasını yaptı ama hepsini boşaltamadı, kaka yaptıktan sonra ağlamalar sancılar yine devam etti. Fitil koydum ve içine koymadan daha kakası çıktı. Katı da değil kakası ya neden böyle oluyor yaşayan var mı karın ultrasonu falan baktırmam mı gerekiyor allah aşkına yardım edin