mavikadife Merhaba bir şey sormak istiyorum bebeğim 10 aylık olmak üzere ve bir kaç hadtadır genelde her kaşıktan sonra ya da her lokmadan sonra ellerini boğazına sokup kendini kusturuyor öncesinde iştahı gayet iyiydi böyle bir sorun yaşayan var mı? Herhangi bir zorlama da yapmıyorum iyice soğumasın diye
babyboy_35 mavikadife diş süreci olabilir mi benim bebeğimde de red yoktu 7. Ayda başladı şuan 9 a girecek sevmediği bir şey yada yemek istemediği herhangi bir şeyde öğürüyor bunu huyda edindi 😂
kubra912 Valla bizimki kusmuyor ama bikaç haftadır hiçbirşey yediremiyorum kaşığı önlüğü gördüğü an ağlıyor zorlamak da istemiyorum ama böyle de çok üzülüyorum anlamadım ki bikaç hafta öncesine kadar da yiyordu yani şu an 0 anne sütü alıyor bi tek
mavikadife kubra912 kaç aylık bebeğiniz? Benim oğlum da 10 gün neredeyse hiçbir şey yemedi bir anda iştahı kesildi ama son bir haftadır yiyor yeniden
mavikadife Ben de öyle düşündüm sonradan belki diş çıkarma döneminde olduğu için yapıyordu çünkü artık yapmıyor unuttu😅 belki yeni diş sürecinde tekrar yapar