Arzum kullanıyorum bir ara abim dondurulmuş karpuzu çekerken ateş gibi yapmış bozuldu sanmıştım şuan hala benimle 😂 sadece haznem çatlak onu da sayfasından halledeceğim. Ama ben memnunum yani kötü bir blendar değil el blendarı sa kullanıyorum soğan için mesela pratik kiwi var şarjlı birde manuel onlarda güzel