Bade aç karnına ve verdikten 1-2 saat sonra emzirme dedi doktorumuz, ilk zamanlar sabah aç karnına veriyodum ama 1-2 aç duramıyor bebek, bende şuanda mamasından 1 saat sonra falan veriyorum en azından bir sonraki acıkmasına kadar vücudu damlayı sindiriyodur, benim bulduğum çözüm böyle🤷🏼♀️