scarlett Kesinlikle katılıyorum benimkilerin arasıda 5 yaş kızım çok olgunlukla karşıladı tam anlamıyla abla oldu ve ciddi anlamda bana desteğide çok. Biri daha bebek sıfatından çıkamamışken ikinciyi yapmak ona ilkine haksızlık gibi geliyordu bana hep ilgi tamamen bölünüyo çünkü