BengeldimNabersiniz Arafta kalan annişkolarim kararlar verildi mi bu ay bunu düşünmekten Ekim’den bişey anlamadım 😏
Miniki BengeldimNabersiniz bir yanım aşırı isteyip diğer yanım asla istemiyor. Bi yanım okula başlasın 1. sınıfı bitirsin diyo. Diğer yanım aralarında yaş farkı çok oluyor o şekilde diyor. Kafalar karışık 🥴
BengeldimNabersiniz gokceege güzel bir yaş aralığı olabilir 😊 bende önümüzdeki aya erteleyip Kasım ayını da düşünerek gecuricem sanırım 😂😂
Damlakrbg gokceege kızım 15 aylık. 15 haftalık hamileyim. Üstelik 3.’ye 😂 biraz sürpriz oldu ama neyse
oylesinebiri_ gokceege hamile kaldığım da kızım da 15 aylıktı şuan biri 2 yaşında biri 1 aylık daha ve ben çok zorlanıyorum şu konu da kızım ın biri mamma diyerek bişeyler istiyor ve ağlıyor anlatmaya çalışsam da lafla anlamıyor 🤦♀️diğeri de meme diye ağlıyor en azından kendini ifade edebilsin laftan amlamaya başlasın öyle yapın belki siz zorlanmazsınız bilemem ben beni zorlayan konuyu söyledim 😊 BengeldimNabersiniz
gokceege BengeldimNabersiniz şuan hamile kalsam tam 2 yaş olmuş olacak ama az ya daha küçük ve çok hiperaktif 🤦🏻♀️
sareceymer Miniki üç çocuk annesi olarak fikrim aşka okula başlayıp sonra diğeri arası yapmayın bence çok zor oluyor iki 3 yaş Maks ideal niye derseniz tam diğeri okula başlayıp düzen derken yeniden bebek çok zor oluyor.. iki kızımın arası nerdeyse üç yaş ikiside öğrenci şuan birbirlerine destek arkadaşlar üçüncü 4.5 aylık çok zor çok ara verdiğime pişmanım
mirac_p01 BengeldimNabersiniz bende 3 aydır ikinciyi düşünüyorum oğlum 2 buçuk yaşında ama ikinci henüz tuturamadik varmı böyle yaşayan acaba
sareceymer mirac_p01 benim 6 ay tutmadı normal.. iki çocuktan sonra hemen tutar sandık ama yok 6 ay geçti sonra oldu 😂
scarlett Ben yaptım 😬 henüz 7 günlük. Büyük kızımda 5.5 yaşında. Benim gözlemlediğim kadarıyla 5 yaş ve üstü çok daha ideal, bilinçli oluyorlar daha güzel karşılıyorlar.
BengeldimNabersiniz scarlett ben dogurunca oğlum 5 yaşında oluyor eğer şimdi bebe yaparsam hesaplarima gire 😂 öneriyor musun nasıl gidiyor 7 gündür herşey 💆🏻
Migrenimtutuyovalla scarlett Kesinlikle katılıyorum benimkilerin arasıda 5 yaş kızım çok olgunlukla karşıladı tam anlamıyla abla oldu ve ciddi anlamda bana desteğide çok. Biri daha bebek sıfatından çıkamamışken ikinciyi yapmak ona ilkine haksızlık gibi geliyordu bana hep ilgi tamamen bölünüyo çünkü
defnemomm_ scarlett aynen öyle 💯 benimde kızım şuan 6 yaşında , kardeşi 7 aylik. Çok şükür iyi ki böyle karar verdik 💖🙈