nehirbebek137_ Kızım 10 bucuk aylık Kanadı aşı yeri böyle olan var mı krem sürmem gerekiyor mu normal mi böyle kanaması
nehirbebek137_ Minigim38 bıldıgın kıpkırmızı kan aktı sıldım kuru bezle korktumda agladım aınırlerım bozuldu cok kotu ama gecmedı bı turlu