Ek gıdaya baslayınca gerçi bebekten bebeğe değişir büyük oglum şuan 3 yasında 2 bucuk yaşına kadar emzirdim onu gazsız bebekti şimdi 70 günlük kücük oglum su icsem ona gaz oluyor kendisi gazlı bebek doktorumuzda süt ürünleri tüketme dedi tüketsemde tüketmesemde yine gazlı ama 6. Ayda ek gıdaya baslayınca tamamiyle geçer diye düşünüyorum