scarlett Kızım henüz 7 günlük, emzirirken altta kalan ayağı bacağı morarıyor. Pozisyon değiştirince düzeliyor. Doktora şimdigitmeli miyim? 20 günlük olunca kontrol var. Sizce bekleyeyim mi? Yoksa gideyim mi? Başına gelen var mı?
asyael scarlett arkadaşların dediği gibi normal. Benimkinin eller ayaklar morarırdı sırt ğstü yatınca düzelirdi İçim rahay etmiyor derseniz doktorunuzu arayıp danışabilirsiniz
isufumveben scarlett bizim de aynısı olmuştu yeni doğduğunda. Doktor kontrolünde bir sıkıntısı yok demişti fotoğrafını göstermiştim
miniksercedefne scarlett doktora gitseniz iyi olur. Acaba altta kalıp basınç aldığı için dolaşım sorunu mu oluyor
elifkanli075 scarlett Bebeğiniz daha çok küçük kanı az büyüyünce düzelir benim oğlumun da böyleydi düzeldi kilo aldıkça bende korkmuştum eltime sordum hatta onun kızında da olmuş büyüyünce geçti geçiyor yani.
asaletsoydangelir scarlett arkadaşın dediği gibi doktora gozukmenizde fayda var Bizdede olurdu sorun yoktu ama sadece ayak oluyordu
alyny scarlett uzun süre mi kalıyor emerken acaba benim bebeğimin de kolu hep morarırdı kucağımdayken tutuş şeklime göre 3 aya kadar oldu sonra büyüdükçe geçti bacağını kapalı olduğu için görmüyordum altta kalan yada baskı olan taraf morarıyordu
scarlett miniksercedefne ilk gün hastanede de olmuştu dediğiniz gibi demişti hemşire, şimdi hala devam ediyor diye endişeleniyorum. Pozisyon değiştirince hemen düzeliyor. Bi damara basınç oluyor sanki bir anda mosmor oluyor. Ptesiyi beklemeli miyim sizce? Yoksa acile gidelim mi?