bsrhsnc Kızlar bebeğim 2 aylık her emzirmede karnı gurulduyor emerken hatta damla verirken bile ağzına aldığı anda karnında gurultu başlıyor. Bunu yaşayan var mı aranızda?
Hivaa bsrhsnc benimde bebeğim öyleydi 2 ay 23 günlük doktor bağırsakları ve sindirimi gelişiyor demişti. Tabii birde takip et aç kalıyor olabilir demişti benimki gerçekten sütüm yetmediği için aç kalmış ondan guruldamış mama takviyesi yapınca ses kesildi.
bsrhsnc tazeanne98 evet gazı da artmaya başladı ama üşütmüş gibi sanki karnından her seferinde ses geliyo ne yapacağımı bilemedim
tazeanne98 bsrhsnc benim kızımda da çok olurdu merak etmeyin normal şu an 7 buçuk aylık mama ile beslenmeye başladık onu içerken bile bazen gur gur eder karnı
bsrhsnc BilgemAlim ya aslında gaita testinde bize de var dedi relactaz verdi hatta ama onu kullanırken bile gurulduyor. Siz süt ürünleri yemeyi tamamen bıraktınız mı
alpbebekkk34 Bizde de aynı şekilde guruldama vardı. Aynı zamanda aşırı bi huzursuzluk. Laktoz inteloransı çıktı. Doktor relamax ağrısını dahada arttırır huzursuzlandırır dedi o yüzden sap simplex verdi bize ve yüzde yüz kesiceksin dedi bana süt ve süt ürünlerini
bsrhsnc svm_ kaka testi alıyorlar bebekten orda laktaz enzim eksikliğini saptırıyorlar alpbebekkk34 evet ben de merak ediyorum laktoz intoleransı teşhisi nasıl konuldu ben de alerji mi intolerans mı bilemiyorum