momyumy çok geçmiş olsun hala uyuyor benimki başımdan ayrılamıyorum kafasına zarar gelmemiştir demi kafatası çok inceymiş bebeklerin delirecem nerdeyse kendi kafama da vurdum hafiften ağrı oldu onunda ağrıyor mudur hala acaba sizin ki ne zaman oldu peki
SweetMom__ Allah razı olsun hepinizden içime su serptiniz kendimi kaybettim resmen bebeğimi uyuttuğumdan berri ağlıyorum kendimi inanılmaz suçlu hissediyorum delirmiş gibiydim bir sürü senaryo yazıldı oynandı beynim de