Herkese selam, bebeğim tam 4 aylık son 10 gündür gaz sorunumuz aşırı artmış durumda ama şöyle ki sabah uyandığında gazını kendi çıkarıyor gün içinde kakasını yaparkende gazını çıkarıyor ama gece uykusunda sürekli kıpırdanıyor sürekli uyanıyor saat başı emmek istiyor ama aç olacağını sanmıyorum çünkü küçükte olsa gazını çıkardığında uzun uzun uyuyor. Bebeğim gazlı bir bebekti ama 3. Aydan sonra yavaş yavaş azalmıştı dediğim gibi son 10 gündür sadece geceleri ağlayarak uyanıyor resmen. Başına böyle bir durum gelen var mı nasıl çözdünüz bu dönemde yediğimde içtiğimde bir değişiklik yapmadım ama acaba benden kaynaklı olabilir mi yardımcı olur musunuz