Sevgili anneler oğlum 22 aylık doğduğu günden beri çok hareketli hiç bir sekilde onu oturtamiyorum kafayı yemek üzereyim ne iş yapabiliyorum ne yemek ne günlük işler sürekli benimle olmak istiyo tamam oynayalım ama tepemden inmiyor oyun değil onunki geçici bir durum mu hiperaktivite mi anlamadım çok yoruldum ne anne olduğuma mutluyum nede hayattan zevk alıyorum eski günlerimi özlüyorum