Winnithepooh maalesef bitanem abisimiz 5 yaşıni doldurdu 5 6 yas giyiyoruz anasinifina gidiyoruz okulda giysin diye arıyorum toplu alirim diye düşünmüştüm senin ürünleri gördüm bugün çok temizler ve güzeller uysa bize uygundu da alacaktım ama nasip 😇🌺