Bu eve taşınalı bir sene oldu,başlarda sorun yoktu ama son bir aydır evin her yerinde çok ufak böcekler görmeye başladım.Allahım her gün her an temizlik yaptım ama asla bitmedi.İlaç alıp evi ilaçladık,yine gördük.
Derken aslında bu böceklerin binanın hemen yanındaki ağaçlardan geldiğini anladık,çünkü dış camın etrafında gördüm böcekleri.Apartman grubuna yazdım,benimle sorunu yaşayan kişiler var.
Belediyeyi aradık,gelip ağacı ilaçlamalarını bekliyoruz ama çok sıkıldım.Psikolojim çöktü,sürekli etrafa ve yerlere bakıyorum böcek var mı diye.Ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olun.