Kızlar bebeğim 1 aylık. Anne sütü çok az geldiği için doğduğundan beri mama kullanıyorum. Hipp keçi sütlü. Günde bir kere kaka yapıyor ve zorlanıyor katı yapıyor. Bu hafta doktora gittim söylediğimde mamasına zeytinyağı damlat ve su içir dedi. 6 aya kadar su verilmez diyenlere bakma dedi. Ama kafam karıştı kesinlikle verilmez diyenler de var ne yapmalıyım sizce 🙁