Benim bebe 52 günlük, (günde 500 kere post açtığım için artık herkes biliyor sanırım 😂) dün hiç öğlen uykusu uyumadı sabah 7de uyanmıştı. Gece 12′de qncak uyutabildim gaz yüzünden. Uykusunda ve gece epey gaz çıkardı. Bugün de en fazla yarım saat oyalayabildim uykuya geçiyor hemen. Gazını çıkardı ve kakasını da yaptı. Her uyandığında alt değişimi yaparken karnına masaj da yaptım yine gaz çıkardı. Ayakta tutmaya çalışınca ağlıyor. Bu sefer de uykusuz mu şimdi bu çocuk?😅