kaderalpo neslihanada 8 ay zor 2 yaş zor ve biz şuan 3 yaşındayız hepsinden zor gittikçe kolaylasmak yerine daha zor oluyo 🤣🤣
ASnowflake neslihanada biz 9. Aya girdik ama çok zorlanmadım ya bi uyku sorunu vardı 3 uykudan 2 uykuya düştüğü için afalladı çocuğum oda bir haftaya toparlandı çok şükür
prensannesi07_ Aynı seyi 10 gündür bende yaşıyorum sebebsiz ağlamalar gece uykudan sürekli uyanmalar,sürekli emmek istiyor yürümek istiyor 2 dakika oturamıyorum. Uykuya direnmek ayrı olay yemin ederim hergün baş ağrısıyla zor bitiriyorum