Vahsikelebek__ 2 ay 25 gunluk bebegim var. Dogdugundan beri 2 saatte bir emmek istiyor bu durum normal mi sizce? Gittikce surenin uzamasi gerekmiyor mu?
niloyaaa Vahsikelebek__ anne sütü sindirimi mamalara göre daha kolay olduğu için bebeğiniz acıkıyor olabilir ayrıca daha yenidoğan sayılır bence normal
lilakids Vahsikelebek__ benim kızım 4 aylık emmek istemese bile vermeye çalışıyorum doktorumuz anne sütünde sınırlama yok demişti kaç cc olmalı falan diye sormuştum o gün bugündür ne zaman istese emziriyorum ilk zamanlar bende saatli yapardım ama saate gerek yokmuş
ilay-mom Çok normal. Bizim doktorumuz da 2 saatte bir emzir dedi ama benim bebeğim sürekli emmek istiyor keşke 2 saat oyalansa . 2 ay 4 günlük 🫶🏻