babyilkay sanirim siz premature bebeklere yapilan rop muayenesinden bahsediyorsunuz. Benim kizim premature dogdu 8 gun de kuvozde kaldi. Raporlarinda hic rop muayenesi gormedim ben de ama ayni hastanenin doktoruna daha sonra kendim icin gittigimde sordum burada yogun bakımda halletmislerdir mutlaka takip ediyoruz bebekleri demisti doktor. Sonrasinda da goz muayenelerini biz hep normal yaptirdik bir cihazla uzaktan fotograf ceker gibi goz olcumu yapiyorlar, hic oyle damla vs damlatilmadi. Bence siz muayene ettirin yine de bozukluk varsa gozden kacmasin, damla vs denilirse de doktora danisin size aciklama yapar, yaptirmak zorunda da degilsiniz sonucta sizin karariniz olur ama bir doktora gozukun en azindan 😊