LoveStory ilk 72 saat içinde giderseniz tedavi daha başarılı oluyor. İki tane krem veriliyor. Emziren annelere hap vermiyorlar. Emzirmeyi kesmeyin sadece o kabarcıkların üzerini örtün bebeğinize değmesin. Birkaç gün içinde üzgünüm ama daha kötü bir hal alacak ağrıları başlayacak. Parol içmek iyi gelir. Kısa zamanda doktora gidip kremlerinizi alın. Yoksa kısa sürede geçmez. Benimkisi tam 3 haftada geçti şu an kaşınıyor deli gibi.