aysstopal Malum emzirme döneminde diş ve saç kayıpları olabiliyormuş bunun için kullandığınız takviyeler var mı varsa kaçıncı aydan sonra başlanmalı? (Ben iki ay oldum doğum yapalı Demir ve D vitamini alıyorum şimdilik ama başka ne kullanmalıyım)