Merhabalar benimde kızım 6 yaşında olmuştu
Antibiyotik kullanmistik
Sonra şu anda 10 yaşında bida tekrarladı neden tekrarladı bilmiyorum banyoyu kendi yapmaya basladi kafasini kovanin içine daldirip çıkarmıştı şu yapmış olabilir diye düşünüyorum dikkat etmek gerek