Didarnisa Kızlar ilk zamanlar kundaklamayı kabul etmemiştim sonra uykusuz gün ve geceler geçirdim2 aylıkoldu bebeğim bi gün aldımkundagı sıkı sardım kollarını emzirdim hemen daldı hayret ettm ogünbugündür uyku problemi yaşamıyoruz 6 aylık olucaz hala kundaklarım artık uzmanlarda öneriyor bide bebek uyutucı programını indirin pışpış +süpürge sesi kurtarıcı sesiniz olacak inşallah fayda görürsünüz sizde😊
deletedmom4842 Didarnisa 5,5 aylık ilk aydan beri kundak yapıyorum ve oğlumun daha rahat uyuyor kesinlikle yapılmalı
Arzuuuu Didarnisa bebekler dönmeye başlayınca kundağın bırakılması gerekiyor ama sizinde bebeğiniz 6 aylık olmuş Bende yapıyorum 3,5 aylığız bizde ama dönme çalışmalarına başladı ve artık istemiyor ağlıyor bırakıyorum yavaş yavaş
AliyeAsel Didarnisa evet canım bende kundak yapıp emziriyorum uykuya dalıyor sallamıyoruz artık o kadar yorucu ki sallamak
Didarnisa Kundakla bir bebek nasıl dönsün annelermiz 9 aya kadar kundaklamış herkesten duydugum bu bende tabiki bırakmak istiyorum ama hala kollarını dengesizce hareket ettiriyor