atesbocekimm Merhaba deneyimli anneler. Bebeklerinize yürürken ilk hangi ayakkabıyı aldınız? Adidas’ın çok tatlı modelleri var onları mı önerirsiniz yoksa ilk adım ayakkabıları mı lütfen marka model yazar mısınız
3prenses1prenss atesbocekimm vicco nün almıştım ben 2 çocuğum kullandi şimdi 3. De giyecek çok sağlam hafif güzel
One-life atesbocekimm ben Adidas’tan aldım evde rahat yürüyemedi dışarda bi tık daha rahat sanırım ikinci ayakkabıyı alıcam. Ayakkabının altı biraz kaba çok hafifi ama heryere takılıyo sevemedim
ilkimnk atesbocekimm benim kızım ayakkabı giyinmiyor ne yapacağım bilmiyorum. Ne zaman giydirmek istesem ayağını katlıyor ayakkabıyı sokamıyoruz ayağına 😭
atesbocekimm One-life Yine mi Adidas tercih edersiniz? Evde bir tane Adidas var bizim de ama çok ağır ayağını kaldırmakta zorlanıyor iyice
One-life atesbocekimm hayır vicco alıcam sanırım Adidas’lar ağır değil ama şu yeni çıkan altı köpük gibi olanlardan kaba biraz ön tarafları takılıyo. Çok güzel duruyo ama yeni yürüyen bebek için uygun değil. Ayağını saran bi ayakkabı daha iyi olur. Tavsiye etmem
atesbocekimm One-life Anladm ben de görüntü olarak Adidas’ları beğendim aslında ama önemli olan bebeğin rahatı tabii
ilkimnk atesbocekimm onu zaten hiç anlatmaya gerek yok ne gece ne gündüz çorap yok sadece dışarı çıkarken hava serin olduğu için kilotlu çorap giydiriyorum çıkaramıyor yoksa onu da atacak
afraybars1 atesbocekimm vicco ilk adım ayakkabıları bence en iyisi 2 çocuk büyüttü 2 tane daha büyütür o kadar sağlam ve rahat
Miraymom_ atesbocekimm viccodan almıştım bi kaç marka denedik ama çok ağır çocuk rahat yürüyemiyor vicco dan aldığımız hafif ve kullanıslıydı
birbebekle atesbocekimm ben vicco ilk adım ayakkabısı aldım ve müthiş rahat yürüdü yürümeyi çok çabuk ve güzel öğrendi. Sonraki süreçte diğerlerini alabilirsiniz