Kızlar bebeğim 50 günlük şimdiye kadar az emziriyordum mama destekli gidiyordum, yetmediğini düşünüyordum sütümün..
Sonra meme reddi oldu bu sefer memeye dönsün diye mamayı kestim ama sütüm öyle taşmıyor bi de kaynamıyor (her gelen kaynıyorsa sütün vardır diyor, böyle meme damarlarında çekilme oluyormuş, ben öyle bir şey hissetmiyorum🥺) bu durum beni endişelendiriyor. Tekrar mamaya da dönmek istemiyorum..
Siz nasıl anlıyorsunuz acaba?