Merhaba arkadaşlar. Bir oğlum var 10 aylık. Hala alkış yapamıyor yada eliyle gel gel felanda yapamıyor. Sadece kafasını sağa sola sallıyor hayır anlamında. Bir kaç kelimesi var anne baba dede gibi. Emekleyebiliyor tutunup ayaga kalkıyor ama dengesini tam kuramıyor. BLW yöntemi denemek istedim kaç defa ama yemeği alıp ağzına götürmüyor. Suluk vs gibi şeylerden içmeyi bilmiyor. Henüz hiç dişi de yok .Acaba bi problem olabilir mi?