Herkes şükretsin diye yazıyorum. 5.5 aylık et gıdaya başladık çok güzel yiyordu. 2 ay resmen ağzına bir lokma süremedim ve reisler başladı. Kilo verdi. Şuan 1 yaşına girmek üzere ve 8 kg ye yaklaştı. Bakın yaklaştı diyorum çünkü 1 aydır yiyor ve az da olsa toparlandı. Aylardır 7 kg de kalmıştı