Kızlar başlıkta olduğu gibi memeden ayrıldığında uyumuş oluyor yatağa koyuyorum uyanıyor kusuyor. Neden oluyor sizce ? Dün sabahtan geceye kadar uyumadı. Bugün de aynı. Reflü olabilir mi ? Doktora götüreceğim artık kafayı yemrk üzereyim. Ne yemek ne başka bir şey yapabiliyorum. Lütfen bir şey söyleyin. Çok kötüyüm.