Sulebrk benm bebeğim 40 günlük bizdede aynısı oldu aynı zamanlarda doktora sırf yüzündekiler için gittim isilik onlar bişey değil geçer bütün yenidoğanlar oluşur nerdeyse dedi mustelanın bi kremini verdi kullandık şimdi arada hafif oluyo kalmadı artık kullanmasanızda zamanla geçer demişti..öpmek olayı falanda hikaye sıcağın etkisi olabılıyor evet ama çıkacağı varsa çıkıyo yine yüzünğ pamuklu suyla silin sürekli oda rahatlar..yinede 1 aylık kontrolune gittiğinzde sorun doktorunuza egzama falanmı diye baksın