gulyabani evet ya diğer programlar çok uzun ☹️beyazları 60 derece yıkıyorum , renklileri pamuklu 40 derecede yiyorum. Bebeğiminkini çok kirli ise pamuklu 40 da biraz kısa olsun isterseniz gömlek ayarında yıkıyorum 800 devir o. Tek memnun olmadığım yeri program saatleri çok uzun onu sevemiyorum