Bebisim1234 2 aydır sürekli eli agızımda 34 aylık ama ne yaptıysam bırakmıyor acı oje sürdüm yine bi işe yaramadı başka napabilirim
Momalpa Bebisim1234 acı oje bir işe yaramaz boşa denemeyin. Sevdiği birşeyle ödüllendirin yani deyin ki eğer beş gün parmağını emmesen bu çok sevdiğin oyuncağı alıcam deyin ben öyle yaptım bir dahada emmedi bıraktı
Bebisim1234 Momalpa bide onu deneyeyim unutup sokuyor elini agzına isteyerek yaptıgı bişide değil alışkanlık gibi bişi olmuş
Momalpa Bebisim1234 evet o normaldir benimki tam ağzına getiricek hemen elini indirirdi 7 günde bıraktı emmeyi çok sevdiği bir batman karekter vardı onu aldım sonra ona ☺️
Bebisim1234 busra9191 evet bıraktı garnierin acı ojesini aldım ama 1 hafta boyunca sürekli sürdüm baya zorladı ama bıraktı şükür ara ara elini agzına sokuyor oda cok dil