handanmuslu Kızlar Merhaba ; 20 gün önce sprail taktırdım.Hiç ağrım sızım olmadı ama dün akşam çok az bi lekelenmem oldu akıntının içinde açık renk kan gibi sizce sprail kaymış olabailirmi?10 gün sonra ilk ay kontrolüne gideceğim.
Oglusannesi98 handanmuslu bende de aynı durum olmuştu ilk ay kontrolüne gittim Dr um normal kayma falan yok dedi.
ahmetseliminannesi handanmuslu Canm ben taktirali 6 ay olucak nerdeyse hala ara ara kanamaların oluyor 1 yıl olması normalmis ama bu durumdan cok sıkıldım 😫😫 resmen akıntılarla beraber 15 gün felan temiz olmuyorm
handanmuslu Mertderya ewet adet günüme 5 fün falan var inşallah o sebeptendir kontrole adetli iken gidiyoruz dimi
Mertderya handanmuslu yoo fark etmiyor ultrason la bakılıyor zaten.1 yıldan fazladır kullanıyorum lekenme oluyor ayda 2 kez adet yapabiliyor merak etmeyin zaten emziriyorsanızda hamile kalma riski düşüktür öyle biliyorum ben
oznur29 Hatice2626 yani bilemiyorum herhangi bi zararı olur mu yada spraile takilip yirtilir mi.ayiptir sorması diğer anneler siz böyle denediniz mı?
Hatice2626 oznur29 hayır canım eşin bile hissetmezki prezervatif yırtılsın bnde taktırdm 3 ay oluyo ama biz sadce spiralle korunuyoruz Allaha şükür bi hamilelik durumu olmadı suana kadar ama prezervatif de eklenirse işin içine daha iyi koruma saglar