2 aylık olacak yakında bebeğim. İlk zamanlar odasındaki şifonyer üzerine yer yapmıştım. Şifonyer üstüne battaniye serip güzel olmuştu. Sonra boyu uzadı oraya sığmıyor.
Yatağın üstünde alt açma sererek yapıyorum ama eğildiğim için belim ağrıyor.
Alt açma ünitesi mi alsam ya. Çocuğu giydirip soyarken altını alırken böyle yüksek bir üniteye ihtiyacım var. Siz nerde alıyorsunuz?