Seydagolcuk  Arkadaşlar kızım 4.5 aylık. Bi süredir boyun bölgesinee böyle kızarıklık var salyasi aktigi icin ve o bölge kapalı oldugu icin ter vs ondan dolayi oluyodur diye düşünüyorum kurulayip hametan sürüyorum. Doktora gidicem fakat sizlerede danışmak istedim. Sizin bebislerde de var mi ayni durum ?