Xbirisiiiiiii Zlynda kullanıyorum bebeğim henüz 8 aylık. Adet günümün üzerinden 9 gün geçti ve halsiz hissediyorum. Doğum kontrol hapı kullanırken hamilelik mümkün mü ? Korkuyorum :(
Xbirisiiiiiii aseladaaa tekrardan bir test yapmadım ama hamilelik durumu olsa testte belli olurdu döngümün üzerinden 2 hafta geçti.