emmek istedikçe emzirmelisiniz bence.ki ileriki aylarda diş çıkarma zamanında kilo alımı yavaşlayıp durabiliyor, hatta kilo kaybedebiliyorlarmış.ben her istediğinde vermeye çalışıyorum.o itmedikçe de çekmiyorum.ayrıca sık emme isteği 4.ayda atak içersinde görülen belirtilerden 🙃