28 ağustosta ikiz bebeğimiz oldu. 31 haftalık doğdular. 1870 biri doğdu 1270 diğeri. 4 ekimde taburcu olduk. Taburcu kiloları 2.050 ve 2780
Hastaneden taburcu olduğumuzda 55cc ve 45 cc olarak besleniyorlardı.
Şimdi büyük olana 75 cc veriyoruz küçüğe 60cc ama doymuyorlar sanki yükseltsek sorun olur mı yada sizin bebekler kaç cc ile besleniyor