Dogumdan beri kimyon iciyorum. Doktor bu bebek kesin kolik olur bu kadar gaza demesine rağmen kolik olmadi. Gazi var ama çıkarabiliyor kimyon sayesinde.
Bi kupaya 1 tatli kasigi kimyon 1 tatli kasigi seker koyuyorum. Demleniyor. Ilik ılık içiyorum. Tadi da kotu degil.
mennccaa