Bu zamana kadar telefonu alıp kendi elimle kızıma vermedim. Televizyon evet 20 dk günde izliyor. O da ben yatsı namazını kılarken. 6 aylık hamileyim ve ağırlaştım geceleri uyku yok gündüz de uyku aşırı geliyor. Öyle kötü hissediyorum ki kendimi kızıma telefonu verip 1 saat uyudum. 3 gündür 20 dk bakıyor 1 saat falan. Sonra ki zamanlar da yani gün içinde asla telefon vermiyorum çünkü kendimi toparlamış oluyorum. 2 buçuk yaşında televizyona telefona çok ilgili. Neden böyle ilgili bilmiyorum. Kısıtlayıcı olduğum için mi yoksa dikkat çekici mi anlamadım. Böyle yapmam beni kötü anne yapıyor mu?