Biz ek gıdaya başlayalı neredeyse 1.5 2 ay oldu hiç kabızlık yaşamadık. Yaptığım tüm sebzelere biraz zeytinyağı koyuyorum. Bir de hiç bi zaman fazla yedirmeye çalışmıyorum hatta bazen kasedeki bitiyor hala versem yer, eşim ver biraz daha diyor yok diyorum amaç şuan ek gıda ile doyması değil. Doktorum da hızlı gitme yavaş yavaş artırmalısın yoksa kabız olur demişti. Siz de fazla veriyorsanız biraz azaltın. Erik, armut bunlar bağırsak çalıştırır yedirin