Merhaba guzel anneler🌸 dün bebeğim 1 buçuk yaş aşısı oldu akşam ateslenmeye başladı gecede atesliydi kolu fena halde kizarmis ve şişmiş cokk huysuz sürekli ağlıyor. Bu kadarı normal mi bilemedim açıkçası. Çünkü diğer asilar da h8c böyle bi etki görmedim bu aşı da diğerlerinden farklı bisey mi var ? Acaba alerji ya9mis olabilir mi ? 1 buçuk yaş aşısı sonrası aynı sorunları yaşayan var mı?