Esracim öncelikle sakın ol 😊 benimde öyleydi ama sagip vermeye emzir sagmaya alıştırma hem kendini hem bebeğini çünkü emzirmek sadece karnı doysun diye değil ruhunu da doyurur. Taş gibi oldu demeyin der büyükler süt taş gibi olurmuş yani dile getirmeyin derler. Emzirmeden önce göğsünü bir defa tamamen boşalt hatta iki göğsünude otur bir güzel bir defa sağ tam süt bitene kadar sonra bebeğin istediği zaman onu emzir bu tamamen boşaltma işlemini bir defa yap ondan sonra aynı sorun devam ederse bebeğini emzirmeddn önce göğsünü bir kaba hafifçe sık ve o kendi kendine akan sütün akmasını sağla ön süt fazla olunca bebek rahatsız oluyor on süt son süt konusunu araştır ve instagram da izmiremzirmedanismani diye bir sayfa var oraya bakmanı tavsiye ederim