Lukababy 17 günlük bebeğim var eşimin akşam 11 de maçı var arkadaşlarının eşleri ve çocukları da izlemeye gidecek bende gitmek istiyorum o saatte evde tek kalmak istemiyorum da herkes lohusa çıkmaz diyor
ArvenMom Lukababy of ne alaka ya ben hastaneden çıktığım günden sonra hiç eve gitmedim desem yeridir prematüre bebekle hemde gezdim durdum hiç kısıtlamadım kendimi hiçte birşey olmadı
aysi9898 Lukababy Vallahi inanın ben de çıkmadım ama şimdiki aklım olsa çıkardım aşırı saçmalık insanları korkutmaktan başka hiçbir işe yaramıyor
minervadefne Lukababy ben çıktım ilk kızımda çok korkuttular evde bunaldım depresyon yaşadım valla 2. De gece de çıktım 2 haftalıktı pikniğe de götürdüm akşamları eşimle bebek arabasına koyup dolaştık ta hiç bişey olmadı ☺️ kimseye elletmeyin küçük daha bişey olmaz
Sizbilirsiniz Lukababy oğlumda bende çıkmadım klasik kayınvalidem annem sayesinde lohusa şunu yapmaz lohusa bunu yapmaz diye diye hiç birşey yapmadım. Şimdi tine hamileyim bunda ağrım bittiği an dışarı çıkarım.
oylesinebiri_ Lukababy niye çıkılmasın bebeğinizle kendinizr dikkat ettikten sonra hastalıklardan dolayı diyorum 🙂
mineksu Hiç alakası yok.Doğum sonrası anne dinlensin iyileşsin diye yanlız bırakılmaz sadece.Sen bebeğine bakarsın senin yanında olanda sana bakar. iyiysen çık bacım git gez hatta havalar soğumadan keyfini çıkar.Bebeğinde temiz hava alsın ♥️🧿
asaf3467 Lukababy `20 günlükken gece sahile gittim 40 içinde avmeye abime anneme heryere gittim bşsey de olmadı 😅aarece bir gece ateşlendi oda neden oldu anlamadım 😬
3kedili2bebekli Lukababy ben çıktım hemde nerdeyse her gün çıktım eğer illa çıkılmaz diyorlarsa eşiniz de çıkmayacak bir sizin mı çocuk
bilememolabilir Lukababy ben cikmadim 20 gun evde durmustum ne salakmışım dedim kendime sonradanda kendimi iyice mahvetmişim psikolojik olarak. Boşver çık gez aman ne olcak kafan dağılir hem.
niloyaaa Lukababy yok öyle bir şey inanmayın Allah aşkına gayette çıkılır ben çıkıyorum yani henüz kırkımız çıkmadı 33 günlüğüz:)