Kızlar 8 günlük bebeğim var. Hastane de ilk gün meme ucum olmadıgı için slikon göğüs ucu aldırdılar onunla emzirdim. Ama sarılık riskimiz çıktı sütüm yetersiz geliyordu sezeryanla doğum yaptım bir de. Doktorum mama takviyesine basladı çünkü kilo verdi. Şimdi hem mama hem kendim süt sağıyorum hem de slikon uçla emzirmeye çalışıyorum. Ama çok yoruluyorum direk memeyi alsın emsin istiyorum. İştahlı bir bebek mama veriyorum diye üzülüyorum. Göğüs ucunu nasıl bırakabilirim önerileriniz var mı?