umay0_466 valla benim kızım da fazla içiyordu doktorumuza sorduğumda ben şu kadar içer diyemem çocuk ne içiyorsa o demişti ama ishal olmadı sanmıyorum mamadan olsun bilemedim, fazlasını kusar zaten ne midesi var ki onun yiyemez dediğim gibi siz çocuğunuzu daha iyi bilirsiniz ne içiyorsa o dur:)